czwartek, 11 grudnia 2014

Początek...

Dlaczego kolejny blog biegowy?
Czy warto pisać o bieganiu, skoro wszyscy teraz biegają, a co druga osoba pisze o tym, że biega?

Wydaje mi się, że tak! Sam czytam i szukam informacji, ale nie zawsze znajduję. Co do sprzętu bazuje na doświadczeniu zebranym na własnej skórze wspinając się, jeżdżąc na rowerze i przemierzając kolejne kilometry w górach. Pasja górska przerodziła się w pracę jaką był sklep turystyczny, który prowadziłem przez 6 lat. Ku mojemu zdziwieniu odkryłem niedawno, że bardzo dużo spraw się pokrywa, a najważniejszą z nich poczucie komfortu, który zapewni nam dobrze dobrany sprzęt, ale czy tylko?

Dlatego w blogu znajdziesz informacje nie tylko o sprzęcie, ale też o jedzeniu, zawodach, moich treningach, o wzlotach i upadkach... Mam nadzieję, że moje słowa do czegoś Ci się przydadzą. Jak tak to napisz jakiś komentarz, jak chcesz wiedzieć więcej pytaj lub zaproponuj o czym chcesz przeczytać.Może będę mógł bardziej pomóc!

Miłej lektury (mam nadzieję :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz